محمد احسانمحمد احسان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

دنیای احسان کوچولو

شکلات

1392/1/22 13:14
نویسنده : مامانی
473 بازدید
اشتراک گذاری

 

با یهشکلاتشروع شد!

من یهشکلاتگذاشتم تودستش اونم یهشکلاتگذاشت تودست من...

من بچه بودم اونم بچه بود.

سرم رو بالا کردم اونم سرش رو بالا کرد.

دید منو میشناسه!

خندیدم...

گفت دوستیم؟!

گفتم دوست دوست.

گفت تا کجا؟!

گفتم دوستی که تا نداره...

گفت تا مر گ!

خندیدم وگفتم: من که گفتم تا نداره.

گفت باشه. تا پس از مرگ!!!

گفتم: نه نه نه نه...تا نداره.

گفت قبول... تا اونجا که همه دوباره زنده بشن.

یعنی زندگی پس از مرگ...بازم با هم دوستیم...تا بهشت! تا جهنم!تا هرجا که باشه من وتو با هم دوستیم.

خندیدم وگفتم:تو براش تا هرجا که دلت میخواد تا بذار! اصلا" یه تا بکش از این سر دنیا تا اون سر دنیا...

اما من اصلا" براش تا نمیذارم.

نگام کرد...نگاش کردم.

باور نمیکرد!

میدونم اون میخواست حتما" دوستی ما تا داشته باشه...دوستی بدون تا رو نمی فهمید!!!

گفت بیا واسه دوستیمون یه نشونه بذاریم!

گفتم باشه...هروقت هم دیگه رو دیدیم من یه شکلات میذارم تودستت...تو هم یهشکلات بذار تو دستم.

از اون به بعد هروقت به هم می رسیدیم...نفری یهشکلات به هم میدادیم.

من تندی شکلاتم رو باز می کردم ومی خوردم...ولی اون شکلاتاشو نگه میداشت!!!

وقتی ازش می پرسیدم چراشکلاتترو نمی خوری...میگفت نگهشون می دارم میخوام تموم نشه...

گفتم اگه مورچه ها بخورنشون چی...گفت نه می ذارمشون تو یه صندوق...مواظبشون هستم...

خوب حالا دیگه هم من بزرگ شدم...هم اون.

من هجده سالمه...اونم تا حالا شانزده تا بهار از عمرش می گذره...

اومده واسه خداحافظی!!

میگه برمی گردم...ولی من میدونم که بر نمی گرده.

آخه اون یادش رفت شکلات بهم بده...

من یهشکلات گذاشتم تو دستش...گفتم این واسه خوردنه...

یهشکلات هم گذاشتم تو اون یکی دستش...گفتم اینم واسه دوستیمون...اما اون هر دوتا شو خورد!

خوب اون میره ودیگه هم برنمی گرده...خوش به حال خودم که همهشکلاتهامو خوردم...

وای اون حالا با یه صندوق پرازشکلاتهای نخورده...چیکار می کنه؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه
21 آذر 91 0:30
خیلی جالب بود داستان شکلاته. امیدوارم که محمداحسان با هرکسی دوست میشه دوستیش نه از این طرف نه از اون طرف تا نداشته باشه
مامان امیر
25 آذر 91 22:07
امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشن براهر دو تاشون بوس